پیشرو، فناور، ارزش آفرین

گروه صنعتی آتام

فصلنامه تابستانه آتام منتشر شد

فصلنامه تابستانه آتام منتشر شد

شماره دوم فصلنامه گروه صنعتی آتام با عناوین مهمی مانند نقدی بر دلار 4200 تومانی، بررسی دغدغه‌های مرغداران در تأمین دان آماده و سایر عناوین مفید و کاربردی، منتشر شد.

برای دانلود فصلنامه آتام به انتهای مطلب مراجعه فرمایید.

فصلنامه تابستانه آتام

نقدی بر دلار 4200 تومانی

در این بخش از فصلنامه که به صورت یک مصاحبه تنظیم شده است، مشکلات بوجود آمده در صنعت خوراک دام و طیور بر اثر تخصیص دلار 4200 تومانی، عدم برنامه ریزی برای جوجه یکروزه توسط مهندس شادمهر، مدیرعامل گروه صنعتی آتام به صورت خلاصه بررسی گردیده است.

همچنین در کنار این مصاحبه که در نخستین صفحه فصلنامه قید گردیده، تصاویری از کارکنان کارخانه خوراک دام و طیور واحد مهردانه و اخبار مهم گروه صنعتی آتام به صورت کوتاه در سه ماهه تابستان 1400، در این صفحه عنوان شده است.

تامین به موقع دان، دغدغه اصلی مرغداران

صفحه دوم فصلنامه، با مطلبی از مهندس فیروزی در رابطه با اقدامات شرکت آرمین تجارت آیدین مهر(آتام) برای کاهش دغدغه مشتریان در تامین دان آماده و به ویژه دان آماده مرغ گوشتی ذکر گردیده، در کنار این مطلب به جشنواره‌های فروش، جوایز و آفرهای ویژه فروش برای مشتریان اشاره گردیده است.

مطلب دیگر در این صفحه در رابطه با خلق ارزش برای مشتریان و اقدامات تیم بازاریابی و فروش برای حفظ این ارزش ها می باشد که در قالب یک مطلب علمی و با استفاده از مثال عینی یعنی شرکت آرمین تجارت آیدین مهر(آتام)، شرح داده شده است.

کاربرد سلنیوم در پرورش طیور

صفحه سوم فصلنامه اشاره به سلنیوم و کاربردهای آن در پرورش طیور اشاره دارد. در این مقاله در رابطه با عنصر سلنیوم، انواع شکل های آن و فواید و مضرات سلنیوم در صنعت طیور اشاره شده است.

دان آماده یا دان آردی؟

در صفحه چهارم برخی از مشاهدات عینی در رابطه با نتایج بدست آمده از دان آماده مرغ گوشتی مهردانه و دان آردی در مرغداری ها و تفاوت سود ایجاد شده برای پرورش دهنده اشاره شده است و عددهای جالبی بدست آمده که نشان می دهد سود حاصل از پرورش مرغ گوشتی با استفاده از دان آماده مهردانه بالاتر از پرورش با دان آردی خواهد بود.

منابع انسانی

صفحه پنجم اشاره به وظایف مدیران و متخصصین منابع انسانی و اهمیت حضور آنها در سازمان های توسعه یافته و کسب و کارهای بزرگ اشاره دارد. در کنار مقاله اصلی این صفحه، انواع روش های یادگیری به صورت اینفوگرافیک، چگونگی ایجاد یک تیم خوب و جملات انگیزشی قید گردیده و مطمئنا منبع خوبی برای علاقه مندان حوزه کسب و کار و مدیریت منابع انسانی خواهد بود.

وبسایت آتام، فروشگاه و یک مجله علمی معتبر

این صفحه به معرفی وبسایت آتام و خدمات آن که شامل ارائه مقالات علمی دانش دامپروری، پرورش طیور، خوراک دام و طیور، بیماری های دام و طیور، امکان مشاهده محصولات دان آماده با اطلاعات کامل از نوع محصول و ثبت سفارش، نظر و ارتباط آسان با واحد پشتیبانی وبسایت می باشد، اختصاص دارد و شمای کلی سایت را بطور خلاصه توضیح می‌ دهد.

مقاله دیگری با عنوان جهان به سمت هوشمند شدن در این صفحه قرار دارد که به اینترنت اشیا اشاره می کند و فواید هوشمندسازی در جنبه های مختلف زندگی و صنعت، حتی صنعت دام و طیور را به طور خلاصه بیان می کند.

معرفی کتاب

در این فصلنامه بخش معرفی کتاب به صورت یک صفحه اختصاصی و با سه عنوان جذاب برای مدیران کسب و کارهای نوپا، افرادی که دوست دارند هوش مالی خود را افزایش دهند و مدیرانی که احتمالا در جلسات متعدد شرکت دارند، تنظیم شده است.

کتاب هایی که در این بخش جای گرفته اند شامل ((آنچه از شرکت های موفق آموختیم)) ، ((هوش مالی خود را افزایش دهید)) و (( زبان بدن)) هستند که می توانند آغازگر یک تحول در وجود افرادی که به مباحث مدیریت و کسب و کار علاقه دارند، باشند.

مدیریت پول

جلوگیری از هدر رفت پول و سرمایه از مهم ترین جنبه های زندگی ما می تواند باشد. همیشه حفره ها، شکاف ها و موارد غیر ضروری وجود دارند که باعث می شوند پول های ما بی رویه و بدون هدف خرج شوند.

تلاش کرده ایم در آخرین مقاله فصلنامه با کمک متخصصین امور مالی مجموعه، شما را با مبحث مدیریت پول با زبان ساده و کاربردی آشنا کنیم.

گزارش تصویری نمایشگاه دام و طیور تبریز

گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه دام و طیور تبریز-تیر ماه 1400 که در محل دائم نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار گردید، در دو صفحه اختصاصی با استفاده از تصاویر نمایندگان، افراد سرشناس، مدیران و مسئولین ادارات دولتی که در غرفه آتام حضور بهم رسانیدند و همچنین رویدادهای گروه صنعتی آتام در روزهای نمایشگاه در فصلنامه شماره دوم گروه صنعتی آتام قید گردیده است.

فصلنامه تابستانه آتام حاصل تلاش ها و همکاری دست اندرکاران گروه صنعتی آتام و متعلق به تمامی کلیه ذینفعان این گروه شامل نمایندگان، مشتریان، مدیران ادارات دولتی و تمامی افرادیست که به نوعی به طور مستقیم و غیر مستقیم با این گروه در ارتباط هستند، می باشد.

 

دانلود فصلنامه با لینک مستقیم

 

 

ثبت دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید.

موارد مشابه