پیشرو، فناور، ارزش آفرین

گروه صنعتی آتام

معرفی واحد شادمهر صنعت آتام

معرفی واحد شادمهر صنعت آتام

معرفی واحد شادمهر صنعت آتام و مصاحبه با مدیریت واحد

واحد فنی و مهندسی شادمهر صنعت آتام در سال ۱۳۹۹ تاسیس گردید. این واحد در ابتدا فعالیت‌های خود را با طراحی و ساخت انواع انتقال دهنده‌ها از قبیل الواتور مارپیچ و سیستم‌های ماکرودوزینگ و بچینگ شروع کرد و در حال حاضر پروژه‌هایی از قبیل توسعه و راه اندازی خط تولید چهارم واحد مهردانه و طراحی و ساخت آسیاب ۱۲ تن در ساعت و طراحی و ساخت انواع ماشین آلات دیگر از قبیل کولر، سیکلون، کرامبلر و همچنین در بخش الکتریکی، طراحی انواع تابلو برق‌های صنعتی بانک خازنی و اتوماسیون برخی از قسمت‌های خط تولید، صفر تا صد طراحی مکانیکی و الکتریکی تجهیزات مورد نیاز واحد مهردانه در این واحد انجام گرفته است.

در واحد شادمهر صنعت آتام با توسعه قسمت‌های طراحی مکانیکال و الکتریکال با همکاری نخبه‌های دانشگاهی و استفاده از تجارب کارشناسان فنی در زمینه ساخت و تولید و همچنین با همکاری مهندسین عمران و معماری توانستیم گام بلندی در زمینه راه اندازی پروژه‌های مرتبط با صنعت خوراک دام و طیور برداریم.

طرح‌های توسعه گروه صنعتی آتام با نامهای تجاری آتام واقع در شهرک بعثت تبریز و طلادانه واقع در جاده تبریز-آذرشهر همجوار با شهرک شهید سلیمی ممقان توسط واحد شادمهر صنعت آتام در حال اجرا هستند.

طرح توسعه آتام

هدف از پایه ریزی واحد آتام ساخت کارخانه تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت ۲۵۰ هزار تن در سال می‌باشد. طرح‌ها و سازه‌های عمرانی این واحد زیر نظر بخش عمرانی شادمهر صنعت از سال ۱۴۰۱ در حال اجرا است  که تاکنون ساختمان‌هایی از قبیل ساختمان‌های تک طبقه، دو طبقه و سوله مواد اولیه به متراژ ۱۶۵۰ متر مربع اجرا گردیده است و بخش مهم دیگری از پروژه آتام می‌توان بحث بهسازی خاک را گزارش نمود که این عملیات جهت بنا کردن ساختمان‌های برج تولید متر برای هشت خط تولید که حدود دو هزار تن وزن کلی سازه می‌باشد، انجام شده است.

طرح توسعه طلادانه

واحد طلادانه به منظور ایجاد فضای بیشتر جهت ذخیره نهاده پایه ریزی گردیده است. در حال حاضر دو سیلوی 3500 تنی جهت ذخیره نهاده ذرت در دست ساخت قرار دارند و تا پایان سال 1403 به بهره برداری خواهند رسید. یک سوله مکانیزه نیز جهت ذخیره کنجاله سویا به ظرفیت 4500 تن در فاز اولیه این پروژه تعبیه شده است و پس از پایان سیلوهای ذرت، به ساخت سوله مکانیزه اقدام خواهد شد.

 

ویدئوی زیر مصاحبه مدیر ارشد فنی و مهندسی گروه صنعتی آتام در رابطه با واحد شادمهرصنعت است که بطور کامل موارد فوق را توضیح می‌دهد.

ثبت دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید.

موارد مشابه