پیشرو، فناور، ارزش آفرین

گروه صنعتی آتام

گزارش تصویری همایش فعالان صنعت طیور شمالغرب کشور

گزارش تصویری همایش فعالان صنعت طیور شمالغرب کشور

همایش فعالان صنعت طیور شمالغرب کشور در هتل شهریار تبریز برگزار شد

همایش فعالان صنعت طیور در تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه در شهر تبریز و به میزبانی گروه صنعتی آتام برگزار شد. بیش از چهارصد تن از چهره‌های سرشناس صنعت طیور از استان‌های ناحیه شمالغرب کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و گیلان مهمان این همایش بودند.

 

برنامه‌ها و اهداف همایش

همایش فعالان صنعت طیور شمالغرب کشور با هدف ایجاد هم افزایی و ارتباط هر چه بیشتر فعالان صنعت طیور، اعم از مسئولین سازمان‌های جهاد و دامپزشکی، مرغداران، متخصصین دامپزشکی، تأمین کنندگان و تمامی فعالان این صنعت برگزار گردید.

از دیگر اهداف این همایش که خلال برنامه‌های آن اتفاق افتاد، معرفی دستاوردها و توانمندی‌های گروه صنعتی آتام بود. تأسیس شرکت شادمهر تجارت آتام، پیشرفت‌های پروژه کارخانه تولید خوراک دام و طیور آتام و طرح توسعه ذخیره سازی نهاده با نام پروژه شادمهر، خرید مرغ مادر در شهرستان هشترود و مشارکت در کشتارگاه طیور سحرمرغ از جمله دستاوردهای گروه صنعتی آتام هستند که در سال 1402 در راستای تأسیس زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ انجام شده اند.

در همایش فعالان صنعت طیور که در سالن آمفی تئاتر هتل شهریار تبریز برگزار گردید، جناب آقای دکتر قویدل، معاونت محترم بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد استان آذربایجان شرقی به سخنرانی پرداخته و از روند علمی توسعه گروه تقدیر کردند.

از دیگر سخنرانان این همایش مهندس شادمهر، مدیر عامل گروه صنعتی آتام و مهندس فیروزی، معاونت بازاریابی و فروش گروه، هر کدام به ترتیب گوشه هایی از اهداف و برنامه‌های توسعه ای گروه صنعتی آتام را برای حضار تشریح نمودند.

بررسی روند آماده‌سازی سالن مرغداری از بخش‌های جذاب این همایش برای مرغداران بود. دکتر هاتفی نژاد متخصص بیماری‌های طیور استانداردهای آماده سازی سالن مرغداری پس از پایان دوره را مورد بررسی قرار دادند و اقدامات مؤثر در بهبود ضریب تبدیل و افزایش بهره وری پرورش را ذکر کردند.

برنامه اختتامیه همایش، قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس برای حضار و تقدیر از دکتر هاتفی نژاد بود و پس از صرف شام و تقدیم هدایای مدعوین این همایش به اتمام رسید.

در ادامه شما را به تماشای گزارش ویدئویی این همایش دعوت می‌کنیم:

ثبت دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید.

موارد مشابه